Magi, The Kingdom of Magic

Informació general

Títol original: Magi, the Kingdom of Magic
Autor: Shinobu Ohtaka
Gènere: Shonen. Aventures, Sobrenatural, acció.
Estudi: A-1 Pictures 
Any: 2013
Capítols: 25


Argument

Després dels fets que varen tenir lloc a la primera temporada, l'Aladdin, l'Alibaba i la Morgiana retornen al regne de Sindria sota la protecció del Simdbad. Tot i això, ha arribat el moment que els tres amics comencin un viatge per separat per millorar la seva força. Així, l'Aladdin partirà cap al país dels mags, Magnostadt, per estudiar a l'acadèmia i millorar les seves habilitats com a magi. 

D'altra banda, l'Alibaba partirà cap a l'imperi de Reim per convertir-se en gladiador i aprendre a controlar el seu magoi per invocar l'equip complet de Djin. 

Finalment, la Morgiana viatjarà per aconseguir retrobar-se amb altres Fanalis. Mentre, a l'imperi de Kou les forces d'Al-Thamen intenten començar una terrible guerra que vol acabar amb el món conegut...  

Opinió personal

Gratament sorpresa. No sembla que aquest anime sigui el que segueixi aquella primera temporada tan fluixa. De fet, sembla un anime diferent, amb moltíssima més força i personalitat. Si la primera temporada no va ser massa bona, val la pena veure-la només per poder gaudir de la segona. 

Punts a favor

  • A la segona temporada els personatges estan molt més treballats. Així, personatges com la Morgiana que a la primera temporada no m'havia agradat massa, a la segona he trobat que el tractaven molt millor i fins i tot m'ha sabut greu que sortís tan poc. Amb l'Alibaba m'ha passat exactament el mateix, i això que a la primera temporada no el podia sofrir. 
D'altra banda, no tothom és com sembla: el Simdbad que a la primera em semblava la millor persona del món ara he començat a veure que no és pas tan bon tio com ens volien fer creure. A més, també està el Hakuryu que a la primera temporada em feia nosa i ara em fascina. Estic molt intrigada amb aquest personatge, sobretot per la darrera visió que és té d'ell a l'anime. Dir també que no sé per quina raó li he agafat molt de carinyo a la princesa Kougyoku. 

  • No només és que els personatges que hi havia fins el moment milloren, sinó que n'introdueixen d'altres que són genials! Per exemple, tenim la Sherezade i el Titus Alexius, amb una història preciosa al darrera que m'ha encantat! Tampoc puc deixar d'esmentar els prínceps de l'imperi de Kou que se'ns presenten ara com el Kouen, personatge força interessant. 
  • El ritme és molt àgil i excepte la lluita final no se m'ha fet gens pesat contràriament a la primera temporada on em costava moltíssim acabar els capítols. Aquest factor és conseqüència que l'argument també millora i és molt més definit. Ara els personatges tenen una meta i viatgen per aconseguir-la, cosa que dota a la història de versemblança i n'enforteix l'argument.
  • A la fi sembla un shonen! La primera temporada em va semblar tan infantil que vaig fins i tot posar en dubte el gènere, pensat que era un kodomo, però sense cap dubte a la segona temporada es guanya la classificació de Shonen amb totes les lletres: lluites increïbles, molta màgia i temes madurs com la mort, l'odi, la venjança, el sacrifici o la pròpia llibertat. 
  • Ambientació i animació excel·lent, combinada amb una banda sonora que tot i que, pel meu gust, podria estar millor, no deixa de ser molt bona.  

Veredicte

8/10


Val la pena veure la primera temporada per poder gaudir de la fantàstica història que se'ns presenta a la segona. 

Magi passa de ser un anime que no saps on et durà a una història sòlida i amb un bon argument, molta acció i personatges carismàtics.  

 

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada